Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

piątek, 19 kwietnia 2013

Piłka Nożna

Jacula wrócił z zawodów.
Odebrałam go z Ośrodka wskoczył szybciutko do auta i nie chciał opowiadać jak było.
Musiałam zapytać wychowawców jak poszło Jacusiowi .
Usłyszałam, że niestety gola nie strzelił :-(
(no szkoda , bo tak mu na tym zależało  ),
 ale asystował przy jednej bramce, i był gollll!!!!!
Muszę w ogródku zorganizować turniej strzałów do bramki, i potrenować koordynacje chłopców .
Personel Ośrodka nie mógł nachwalić się Jacka, opowiadali że był zdecydowanie najlepszy, ale ta asysta nie do końca go uszczęśliwiła.
Mimo iż cały dzień chodził podekscytowany, i dumny ponieważ  wszyscy go chwalili i bili brawo, a jak wiadomo dzieciom autystycznym jest to bardzo potrzebne, potrzebują one 100% akceptacji.
Wszystko to dziś mój pierworodny synuś otrzymał, był bardzo radosny, ze szczęścia tak machał rękami, że w pewnej chwili myślałam że odfrunie ;-), ale czegoś mu brakowało .
Mimo braku gola w wykonaniu Jacka jestem z niego baaaaaaaaaaardzo dumna,
Kocham Cię syneczku :-*
Potrenujemy i następnym razem strzelisz  10 goli !

                            dzisiejsze osiągnięcia Jacka

Kilka słów o rumieniu, który objawił się u Kacperka.
Jak widać na zdjęciu w poprzednim poście jest to wysypka ( zaczerwienienie skóry) która występuje na całym ciele, tak ma też Kacpruś , nawet buźkę ma całą czerwoną ( ja miałam tak z wysiłku po porodzie ;-) ) .
Zaczerwienienie jest wynikiem rozszerzenia naczyń krwionośnych.
Co mnie zaniepokoiło - rumień może wystąpić z przyczyn emocjonalnych hmmm...., a może to przyczyna alergii ?
Nie chcę o tym nawet myśleć , ale chyba będziemy musieli zrobić testy alergiczne.
Ostatnia nasza wizyta u w/w specjalisty zakończyła się klęską dla nas i dziecka i również lekarza.
Kacper w ogóle nie współpracował testy zostały przez niego rozmazane, a wszyscy obecni tam pacjenci też dali nam popalić dyskusjami pomiędzy sobą , ale nie będę pisała jak to bardzo niewyrozumiały jest nasz naród - szkoda czasu i nerwów :-)
Odczekam do niedzieli, i zadecyduję co z tym zrobić dalej.

3 komentarze:

  1. to są słowa mojego syna (zapalonego piłkarza zresztą) do Jacka (cytuję): asysta jest tak samo ważna, jak strzelenie gola, bo trzeba wypracować na boisku sytuację do strzelenia bramki, a tego byle kto nie zrobi :-)

    Tak więc drogi Jacku gratulacje ogromniaste z okazji zaliczenia asysty na boisku!!!! A gole będą na pewno w kolejnych meczach!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękowania dla Twojego syna.
      Wytłumaczyłsm Jackowi o asyście i chyba jest ok.
      :-*

      Usuń
  2. Szaleństwo. Ile razy płakałem jako dziecko po nieudanych turniejach albo i udanych ale nie zwycięskich. Takie to życie młodego sportowca.

    Tak więc gooooli życzę.

    Ps. asysty są bardzo cenne, w punktacji kanadyjskiej liczą się tak samo jak bramki.

    OdpowiedzUsuń