Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

piątek, 26 kwietnia 2013

Artyści

Otrzymaliśmy dziś zdjęcia z zawodów w piłkę nożną, w których to mój Jacula okazał się być najlepszym piłkarzem.
Nic mi o tym nie powiedział , dopiero po zajęciach w środę Pani Małgosia dała nam super torbę , którą to Jaca wygrał,
 ( NAJLEPSZY PIŁKARZ ) i zachwalał go aż miło było mamie słuchać :-)


                                Jacuś odbierając dyplom i medal



                                                Mój zwycięzca 

                                   



Mama oszalała ze szczęścia :-), i sami rozumiecie że musiałam się pochwalić :-)
A co do piłki :
Jacek z Kacprem mieli trenować strzały do bramki, niestety tego nie robią, a wszystko to przez rowery.... które po dłuuuuugiej zimie wyciągnęliśmy z szopy i doprowadziliśmy do porządku.
Mogliby zasuwać na nich godzinami. :-) Zresztą cała nasza czwórka lubi jeździć w podróże rowerowe, a piękna pogoda tylko nas do tego mobilizuje :-)
Co ja pisze ...czwórka... piątka !!!
Tak Piątka bo nasz Hugo też siedzi w koszyczku na rowerze, przez chwilę się rozgląda a potem już  jest mu tak dobrze że  zasypia.

Co do zajęć mojej ekipy:
Chłopcy brali ostatnio udział w Przeglądzie Zespołów Artystycznych Szkół ... fiu .....fiu... tak, tak kochani...
sami zobaczcie jak im poszło:


                                   I jak tu nie być dumną mamą ???

Jeśli chodzi o przeglądy artystyczne to jeszcze nie koniec , moi faceci zakwalifikowali się ponownie i będą brać udział, w XXII przeglądzie......Występ ma się odbyć 30.04.2013 w Teatrze Małym ,także czasu zostało bardzo mało, ale jestem spokojna , aktorzy z nich są wspaniali :-)




Jeszcze  parę lat temu ciężko było mi sobie wyobrazić że moje dzieciaki będą aż tak superowi, zawsze byli i są dla mnie najładniejsi, najinteligentniejsi.....itp, ale to co teraz wyrabiają przechodzi moje oczekiwania , oczywiście pozytywnie
 ( bardzo pozytywnie )
Przy pełnej akceptacji ich takimi jakimi są , mogą osiągnać wiele więcej, ja już wiem że tak będzie.
Pamiętam naszą ostatnią wizytę u naszej superowej Pani Genetyk .
Weszliśmy jak zwykle z hukiem ..ha ha to znaczy bardzo głośno , bo o ciszę to u nas ciężko, kazała im usiąść i szybko zdyscyplinowała, po chwili patrzy na nas rodziców i mówi:
" co wy im zrobiliście? To niemożliwe!" serce mi wtedy zamarło., a nasz genetyczka " Oni są super" Nie miałam jeszcze takiego przypadku że dzieci z tą wadą genetyczną pójdą tak bardzo do przodu, i tak będą funkcjonowali! "
Trzeba było widzieć wtedy " starszyznę" ha ha dumni i bladzi... :-)
Pani genetyczka piszę książkę o zaburzeniach związanych z wadą genetyczną chromosomów x i rozwój moich dzieci, jak i ćwiczenia jakie z nimi prowadzimy są tam rozpisane ( podobno) bo nie czytałam - wstyd się przyznać.






7 komentarzy:

  1. GRATULUJĘ! Chłopaki na medal! Nic dziwnego, że mama pęka z dumy!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje masz prawo być dumna. Masz wspaniałe dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje!!! Zdolni chłopcy

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłopaki na medal- piłkarze, aktorzy ho ho dajecie wielkie nadzieje na przyszłość. A gęba sama się śmieje czytając posty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje
    Rodzicom - chłopaków
    Chłopakom - nagród
    No i życzę kolejnych sukcesów
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń