Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

poniedziałek, 28 marca 2016

Męka, śmierć i Zmartwychwstanie Pana Jezusa - Przedstawienie teatru "Decorum"

 Myślałam, że podołam prowadzeniu bloga, i informowaniu Was na bieżąco jak pracujemy, co poprawiamy, jak żyjemy.
Niestety trochę to moje pisanie poszło na bok, to wszystko za sprawą zbyt dużej ilości zajęć jak na 12 godzinny dzień pracy.
Najzwyczajniej w świecie nie mam czasu.
Udaje mi się częściej wrzucić coś na naszego facebooka, gdyż mogę to zrobić z telefonu, w każdym możliwym miejscu i czasie. 
Tam też obiecałam opisać całe przedstawienie chłopców. Z małym opóźnieniem zrobię to właśnie dzisiaj.
To opóźnienie w żaden sposób nie było zaplanowane, to wszystko za sprawą choroby, która dopadła braci, i z którą musieliśmy ostro walczyć.
Święta spędziliśmy w domu z ponad 40 st. gorączką , która przez parę dni schodziła max do 39st, i to po dawce lekarstw. Skończyło się w szpitalu, z którego dzięki Bogu udało nam się wyjść tego samego dnia.
Choć na dzień dzisiejszy jest mała poprawa chłopcy, a w szczególności Jacek zostają jeszcze tydzień w domu. 
O chorobach nie będę więcej pisała , wracam do przedstawiania. 
Zapraszam na widowisko przedstawiające mękę, śmierć i Zmartwychwstanie Pana Jezusa.
W roli głównej:
Pan Jezus- Jacek
żołnierz- Kacper

Jezus wjeżdża do Jerozolimy
Jezus jedzie na osiołku i spotyka ludzi trzymających
 w rękach gałęzie palmowe.


Ostatnia Wieczerza

Jezus umywa nogi Apostołom



Ostatnia Wieczerza 

Jezus modli się w Ogrójcu
«Ojcze mój, jeśli nie może ominąć Mnie ten kielich, i muszę go wypić, niech się stanie wola Twoja!»

Pojmanie Pana Jezusa

Pan Jezus skazany na śmierć
przez Piłata 

Jezus przed ukrzyżowaniem został wyszydzony przez rzymskich żołnierzy. „Uplótłszy wieniec z ciernia włożyli Mu na głowę

Droga Krzyżowa 

Jezus na krzyżu umiera 


Jezus Zmartwychwstał !!!
Alleluja 

3 komentarze:

  1. Toż to urodzeni aktorzy. Jacek w roli Jezusa prezentuje się znakomicie. Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu chłopców do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpisy, zapraszam do siebie, gdize poruszam tematykę zabawki ekologiczne, które stają się coraz modniejsze, tym samym wypierają chińskie podróbki, stworzone do trucia naszych dzieci! Polecam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktorstwo w Polsce całkowicie leży, więc talenty faktycznie powinno sie wyłaniać od najmłodszych lat.

    OdpowiedzUsuń