Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

sobota, 25 maja 2013

Przedszkole dla psów :-)

Dzisiaj o czymś czego jeszcze nie doświadczyliśmy a mianowicie:

Zadzwonił do nas weterynarz, który leczy i szczepi naszego Huga ,z zapytaniem.
" Chcielibyśmy zaprosić Państwa wraz z pieskiem na przedszkole dla szczeniaczków"
ups.... o co chodzi, mama się zastanawia, ale tata postanowił podjąć decyzję za mnie i bez zastanowienia odpowiedział " bardzo chętnie żona przyjdzie z psem proszę o podanie terminu "
 burkłam pod nosem.
 ...aha ....:-)
nie miałam już wyjścia. Zostaliśmy wrobieni ...

Z Kacperkiem poszliśmy do przedszkola dla psów .
Spotkanie okazało się bardzo fajne.
Choć Hugo przez pierwsze piętnaście minut został zdominowany :-) przez innego psiaka, który to gryzł go i skakał po  nim, a nasza psina piszczała, i uciekała pod krzesła.
Nie ukrywam trochę się tym stresowałam, bo w domu wszyscy go kochają , przytulają, a tu jakiś pies mi go gryzie... no NIE!!!
Pan weterynarz uspokajał mnie że zaraz Hugo się odgryzie, że nie pozwoli tak się traktować , przeczekałam chwilkę ,  bo już chciałam zabrać go na ręce,
dwie minuty od wejścia.
Hugo zachowywał się tak
jakby już chciał wyjść :-)

nie był gwiazdą :-)
I miał rację pod koniec spotkania , nasz Maltańczyk zaczął się bronić , a mama z Kacprem zaczęli być z niego dumni.
Nie pozwolił już się " sponiewierać" ;-)
Pierwszy raz odkąd jest z nami widziałam go takiego wkurzonego, gdy tylko podbiegał do niego ten mały agresor, Hugo już się nie dał. Warczał jak szalony i wskakiwał na psiaki nie dając sobie już zrobić krzywdy.
a tu dziecko, które jeszcze dwa
miesiące temu panicznie
bało się psów ;-)
Muszę stwierdzić że było to bardzo fajne spotkanie , dużo mogliśmy się dowiedzieć na temat naszych szczeniaczków, a na koniec dostaliśmy małe niespodzianki, tzn. psy dostały. W torebkach był karma, piłeczka i gryzaczek dla Hugusia :-) Fajne nowe doświadczenie , bardzo sympatyczni ludzie ,i lekarze z pasją . Jeśli macie możliwość iść na takie spotkanie , to my polecamy...


4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za wsparcie, jak tylko będę wiedziała, co z mamą Elizy od razu dam znać!

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam sie w tym Waszym piesku...a własnie ze był gwiazdą :) jest przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  3. I believe that order to watch p90x in it worked because I feel less useless
    than I do know. That's what millions fitness program that has proven use. The Order To Watch P90x In is a combination of 12 exercise DVD s, accomplishments and challenges is a proven way of helping yourself succeed.

    Here is my blog post: take a look at the site here

    OdpowiedzUsuń