Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Nowy domownik w akcji

Pierwsza noc z naszym nowym domownikiem minęła w miarę spokojnie.
Kacper zasnął z głową w koszyku psa :-*
Udało mi się go przenieść do łóżka, a kojec z Hugo przenieść do naszej sypialni. Całe szczęście tak zrobiłam bo Maltańczykowi o godzinie 4.00 zachciało się wariować,  mama musiała wstać i przez chwilę dotrzymać mu towarzystwa, choć najchętniej wpakowałby się do mojego łóżka, niestety albo stety nie potrafi wskoczyć :-).
  Nasz Hugo chyba spał wcześniej na materacu z pościelą, bo jak wzięłam go na chwilę,to  tak bardzo się cieszył, machał tym swoim malutkim ogonkiem jak szalony  , zakopywał się w kołdrze i zasypiał, odłożyłam go z powrotem i przykryłam całego kocem, okazało się to strzałem w dziesiątkę !
Wtulił się w tą narzutę i spokojnie zasnął.


Chłopcy są w nim zakochani.
Kacper po powrocie z ośrodka położył głowę obok psa, leciutko zaczął go głaskać i mówić
 " cześć Hugo, czekałeś na mnie ?"
Jacek:
" Hugo jaki ty jesteś miły" .
To jest sukces!
Kacper ma ciężko złożyć całe zdanie a tu bahhh da się ! potrafi !
Jedyne co ciężko mi przeboleć to, że Hugo upatrzył sobie moją ulubioną zasłonkę w różyczki ;-) ( jemu chyba też się podoba) i ciągle z nią walczy.
Swoje pierwsze dźwięki w nowym domu również wydał walcząc z różyczkami. Moja w tym głowa ,aby do tego oduczyć !
Tym bardziej że mama ma bzika na punkcie ładnie przystrojonego okna ;-)
                                      Hugo w akcji pt:
                                     atak na zasłonkę
               
                      ************************************************************

                                       Dzisiejszy Dzień 

Dzisiaj mieliśmy próbę w Kościele muszę przyznać że Kacper poradził sobie całkiem dobrze.
Nasza cała ekipa Petelczyców  idzie z Darami do Ołtarza, i tu jest trochę stres, pocieszam się tym że z Jackiem też szliśmy tak samo ,i wszystko poszło super ,i tym że mama czytać nie będzie musiała , tylko wrobiła w to tatę !!! I tu całusy dla niego :-*.



 


Krótka przymiarka,
i okazuje się że ubranie Komunijne po starszym bracie jest idealne.
Zostało nam tylko czekanie na ten Piękny Dzień, i  miejmy nadzieję wszystko pójdzie nam ok.

4 komentarze:

  1. Hugo uroczy! :)
    Maltańczyki to inteligentne i bardzo żywe psy, będzie mu dobrze przy Was i z chłopcami. :)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie. Odważnie i aktywnie. pozdrowienia dla Całej Ekipy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Superaśny, a chłopaki zadowoleni i aktywni z psem czyli wszystko na swoim miejscu :) prócz zasłonki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hugo przeeeeesłodki, cudny po prostu a Kacperek taki szczęśliwy i uroczysty:*

    OdpowiedzUsuń