Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

środa, 22 maja 2013

Reportaż TVP

Chyba raczej tytuł powinien być " gdy emocje już opadły...."
Jesteśmy po reportażu w TV.
Poniżej link

REPORTAŻ TVP tutaj

Chyba jednak nie było źle, skoro usłyszeliśmy wiele superowych słów na nasz temat.
Reportaż według mnie jest ok,  choć muszę przyznać że martwiłam się co nasza reporterka zrobi z tego  materiału , pokazała nas takimi jakimi jesteśmy.
Jedyne czego żałuję to tego że nie było nic o Ośrodku i świadomości ludzi o niepełnosprawności.
Szkoda że nie ma mszy w wykonaniu Jacka, ale jak pisałam w poprzednim poście , za długo czekał na nagranie  i trochę się zniechęcił, więc i tak nie wyszłoby to tak jak zawsze.
Może będę się powtarzać , ale muszę i
 z całego serca pragniemy podziękować Izoldzie, i jej świetnej ekipie :-)
bez Was nic by nie wyszło.

DZIĘKUJEMY

Trochę chaotycznie, ale musicie mi wybaczyć po tylu emocjach ;-)

15 komentarzy:

  1. Kochani Brawa dla Was
    Chłopaki Super i też Brawa Wielkie dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Widzę konsekwencja w dążeniu do celu jest ogromna. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde, obejrzala,. poyczalam sie, wzruszylam, to fantastyczne zobaczyc was tak na zywo. wyszlo pieknie

    OdpowiedzUsuń
  4. JESTEŚCIE WSPANIALI MAMA

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Ty wiesz, ze ja do tej pory myślałam, ze Ty jesteś sobowtórem Anny Applebaum (Anne Elizabeth Sikorska, po mężu. Tak na jednym ze zdjęć się prezentowałaś.
    Teraz już widzę CUDOWNA Matkę i fantastyczna Kobietę.
    Wiesz, Twoje dzieci miały tę szansę, ze trawiły na Was.

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze że mnie zobaczyłaś mnie Monikę, a nie Elizabeth.
      dziękujemy za b. Miłe słowa i pozdrawiamy

      Usuń
  6. Jeszcze raz piszę jesteście fantastyczni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalne! Jakże mi ten reportaż się spodobał.

    Co to za superGwara u Mamy co?

    U Was chyba lato w pełni, bo opalenizny są :)

    Ale się serce raduje oglądając Was!

    OdpowiedzUsuń
  8. No pięknie, k...a, pięknie, jak mawiał klasyk! :D Gratuluję! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pozytywna z Was rodzinka :-)) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale się wzruszyłam... Powiem krótko - Bracia Petelczyc są fantastyczni, bo mają fantastycznych Rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  11. super reportaż, super rodzinka !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzruszyłam się. Jesteście super rodzinką.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękujemy Wam wszystkim!!!
    To bardzo miłe usłyszeć tyle pozytywnych słów na nasz temat.
    Bardzo dziękujemy i pozdrawiamy :-* buziaki

    OdpowiedzUsuń