Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

piątek, 31 maja 2013

Hugo w roli głównej



Pamiętacie pewnie dlaczego zdecydowałam się na psa w domu.
Miał być terapeutą dla dzieci, i rzeczywiście tak jest Hugo sprawdza się wyjątkowo dobrze.
Tylko coś jest nadpobudliwy ;-)
Jeśli chodzi o dzieci ,  wychowawczyni chłopaków podsumowała na naszej ostatniej rozmowie, że moi panowie idą do przodu jak burza.....
Że robią niesamowite postępy, co bardzo cieszy mamę
No właśnie ja również te postępy zauważyłam, ale zupełnie inaczej postrzegają to osoby z " boku" , to znaczy widzą jakby dużo więcej.
Jest dobrze !!! A będzie jeszcze lepiej !!!
Już ja zrobię wszystko żeby pozbyć się tego cholerstwa, które siedzi w moich dzieciach.
Wracając do psa.
Miał to być miły, grzeczny i spokojny Maltańczyk, a co się okazuje.....
Sami zobaczcie :-)

Nasza rodzinka chyba przyciąga wszystkich z ADHD ;-)




3 komentarze:

  1. Hugo jest naprawdę bardzo ładny
    My mamy dwa pieski rasy Harskie i są wspaniałe i opiekuńcze.
    Hugo wielkie brawa dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem nawet jak to skomentować. :D

    ,,Nasza rodzinka chyba przyciąga wszystkich z ADHD ;-)"

    Padłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha witaj w klubie.. Matko Prezesa :-)

    OdpowiedzUsuń