Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

niedziela, 19 maja 2013

Petelczyce w telewizji

Nasza ekipa telewizyjna.
Podgląd na to co zrobiliśmy :-)
Nasz ostatni tytuł to telewizja u Petelczyców, więc teraz czas na Petelczyce w telewizji.
Troszkę broniłam się przed podaniem emisji w tv z naszym udziałem , bo  dopadł mnie i tatę stres typu " chyba było źle ":-)
 po przeanalizowaniu dnia z ekipą telewizyjną , doszliśmy do wniosku , że to nie lada wyzwanie dla Pani Reporterki, zrobić fajny reportaż z tego co powiedzieliśmy ;-)
no ale trudno , jak się powiedziało A, trzeba powiedzieć B
Więc co ma być to będzie , żyje się raz.
Reportaż Petelczyców, będzie na antenie TVP 3 ,  w środę o godzinie 17:50 w Magazynie Reporterów.
Choć emocję po wizycie ekipy tvp jeszcze nas trzymają , myślę że na antenie okażemy się fajną rodzinką, choć to sami będziecie mogli stwierdzić.


Miało być zdjęcia pamiątkowe,
 ale jak widać chłopcy myśleli już tylko o zabawie
nie o zdjęciach
Po tak wielu emocjach w ostatnim czasie, czyli spowiedź, komunia , telewizja, postanowiliśmy się wyłączyć
 ( zresetować) nie było komputera, telewizji, był czas tylko dla nas , czyli dla naszej rodzinki.
Pogoda w ten weekend świetnie dopisała, więc spędziliśmy go w naszym ogródku.
Miała być nauka cyferek , lecz chłopcy nie byli tym zainteresowani, bo jak wiadomo nauka jest beeee...
Więc załatwiłam ich inaczej... hi...;-)
Zaproponowałam grę w karty , w ulubioną grę Jacka , czyli wojnę, a przy tym postanowiłam dokładnie go " przemaglować" z cyfr.
No i udało się graliśmy kilka razy , a Jacek dokładnie mówił co za cyfrę wyrzuciła mama , a jaką wyrzucił on.
I tak zleciało przyjemne z pożytecznym.
Kacperek również się przyłączył, bardzo go interesowało co nas tak rozbawia, że postanowił bawić się z nami.

W nagrodę była gra ze " starszyzną : w piłkarzyki,
a przy tym nawet starsi faceci się świetnie rekaksują.



Muszę przyznać że taki relaks był nam bardzo potrzebny.
Nadrobiłam trochę czytanie książek, co ostatnio bardzo zaniedbałam.
Przez ten weekend udało mi się pochłonąć aż dwie ;-)


Jutro zaczynamy nowy tydzień , i ja również mam głowę pełną pomysłów,
Nie będę zdradzała jeszcze co planuję ( a będę działała)
Oczywiście wszystko ma się kręcić w koło dzieci niepełnosprawnych
 ( wszystkich)
a jeśli coś wypali, będę informowała na bieżąco.

Teraz życzę wszystkim:
Udanego , Miłego i ciepłego
przyszłego tygodnia.

 :-*


11 komentarzy:

  1. Ja też nie mam :(
    A w necie gdzieś będzie?
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyjdzie ok to podam wam link gdzie będziemy w necie.

      Usuń
    2. aaaa ja chce zobaczyc jak nawet nie wyjdzie ok:P ale wyjdzie czemu nie mialoby wyjsci, chlopaki cudowne to i program bedzie fantastyczny

      Usuń
  2. Prosimy później o link do programu:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No! Teraz to trzeba tylko pilnować tv, żeby nie przegapić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę w środę mamy SI i pewnie nie zdążymy wrócić :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniali chłopcy, wspaniała rodzina. Reportaż obejrzałam i jest pełna podziwu jak wspaniale Państwo sobie radzą i z jaką miłością do siebie podchodzą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam i uśmiecham się myśląc o Was :) cudni jesteście i tacy optymistyczni, oby Olek funkcjonował jak Wasze maluchy, a będę najszczęśliwsza na świecie.
    Super mama, super tata to i dzieci muszą być super :)

    A Ty chudzinka, a bałaś się, że wyjdziesz grubo :)

    Cudni, cudni, cudni!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalazłam w necie, huraaa!!!!
    monika

    OdpowiedzUsuń