Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

piątek, 1 marca 2013

Przeziębienie

Moje chłopaki zostają dziś w domu :-( Kacper zaczyna kaszleć. a Jacek słabiutki - mówi że źle się czuje. Dzisiaj Tata ma wolne to zorganizuje chłopakom tak dzień, aby nie wkradła się nuda , z racji tego iż chłopaki uwielbiają słuchać i śpiewać przesyłam na obrazkach kilka pomysłów na rozruszanie towarzystwa!!! TRZYMAJ SIĘ TATA!!!

Jeszcze dwa słowa o wczorajszych zajęciach z Sherborne, moje chłopaki przeszli samych siebie ćwiczyli rewelacyjnie, a ja nie mogłam uwierzyć jak Jacuś ćwicząc z ulubioną panią Małgosią się wyciszył ( no cudo) jak nie moje dziecko ADHD :-) Kacperek również był super, ale kątem oka spoglądał tylko na swoją malutką koleżankę, którą to uwielbia się opiekować, a gdy zajęcia się skończyły od razu poszedł ją przytulać . Muszę przyznać że ja również się wyciszyłam i cały dzień czułam się świetnie Polecam wszystkim.

2 komentarze:

  1. Miloszek uwielbia zajęcia Weroniki.I tez przeziebieni, kiblujemy w domu z wami

    OdpowiedzUsuń
  2. a my z weroniki zajęć nie mamy, ale jak czytam, że dzieciaczki fajnie ćwiczą z radością to zaraz uśmiecham się do tekstu :)

    a zdjęcia fenomenalne :) szczególnie z mikrofonem

    OdpowiedzUsuń