Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

czwartek, 28 lutego 2013

Pies

"Mamo, mamo! Kup nam takiego psa" no mamo..... "Będziemy go kochać!" "Ja będę wychodził z nim codziennie MAMO"!!! To słowa moich chłopaków , kiedy tylko zobaczą pieska ale tylko na zdjęciu, bo w rzeczywistości dzieciaki panicznie boją się psów. Jacek i Kacper tolerują tylko te z dogoterapii i jeszcze psa mojego brata. Kiedy jesteśmy na spacerze i podchodzi do nas pies ( obojętnie duży czy mały) chłopcy dosłownie wskakują nam na szyje. Obejrzeliśmy już ze 100 bajek z dobrymi i grzecznymi pieskami, Kacperka najukochańsze przytulanki to też są psy z którymi się nie rozstaje. Na zdjęciach wszystkie kochają, a na " żywo" bardzo się boją. Już nie mam pomysłów jak to zmienić, a może zostawić tak jak jest i samo im przejdzie ? To zdjęcia chłopców z zajęć dogoterapii

3 komentarze:

  1. Te psy są fantastyczne. Podziwiam je za cierpliwość. Fajnie, że chłopcy mogą z nimi obcować na dogoterapii!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłabym pewna czy samo przejdzie...
    U nas dzieciaki siE nie boją bo mamy w domu psa, ale Oli no lubi tylko te duże, małe są nudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ja nie mam już pomysłów wszystkie chyba wykorzystałam , a chłopcy jak się bali tak się boją :-(

      Usuń