Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

wtorek, 19 marca 2013

gonitwa

Chwila relaksu, w telewizji nadają Ojca Mateusza i dzieci w tym czasie nic ode mnie nie chcą ;-)



Od rana dzisiaj u nas "Meksyk", zaczęło się od tego że mama zaspała ( pierwszy raz od 10 lat ), a potem już wszystko w biegu, nawet mi w dniu dzisiejszym włączyło się ADHD.
Po zajęciach , rehabilitacji, pracy wpadłam do domu, gdzie już czekała na mnie moja " święta trójca" i od drzwi pytają
" co masz dla nas? "
Przygotowana mama wyciągnęła z reklamówki każdemu urwisowi po dwa sweterki, z dinozaurem i gorylami.
Chłopcy się wystroili i zaczęli skakać po biurkach udając małpy. Mama musiała szybko interweniować i przebrać bluzy ,strach się bać jak mogłoby się to skakanie skończyć ;-).
Chwilę później okazało się że w lodówce brak serków na jutrzejsze śniadanie. Zawsze chętny do zakupów Jacek ubrał sie w dwie sekundy wziął kasę i poszedł do naszego osiedlowego butiku. Po 10 minutach wraca o i od drzwi krzyczy " zamknijcie oczy!!!"
ja już wiedziałam że wydał więcej niż powinien, no ale zamykam oczy i czekam cierpliwie.
A co kupił mamie synuś za kasę na serki zobaczycie na zdjęciu powyżej. Stoi na stole i jest żółte.
Ojciec Mateusz się skończył więc koniec pisania.

11 komentarzy:

  1. no wow jakby nie bylo za cos takiego nie sposob sie gniewać

    OdpowiedzUsuń
  2. ;-) No proszę. Też chce takie!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow to się nazywa mieć mężczyznę w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny jeszcze chwila i też będziecie dostawały niespodzianki od waszych pociech.
    Przecież nasze dzieci są wyjątkowe . :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!!!! Moj syn poszedł po drożdze(na pizze)do sklepu i przyszedł z chrzanem w słoiku :-)))))) no comment :-D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzentelmen w każdym calu! Przyszła żona to będzie prawdziwa szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały syn.

    PS. telewizor macie za wysoko, niewygodnie chłopakom oglądać, biedulki głowę muszą zadzierać.
    monika

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm za wysoko, czy za blisko siedzą ???

    OdpowiedzUsuń