Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

poniedziałek, 18 marca 2013

Pierwszy miesiąc

Dzisiaj mija miesiąc od prowadzenia naszego bloga.
Mogę z czystym sumieniem stwierdzić ,że żałuję że nie założyłam go wcześniej.
Okazało się że mamy swoich fanów,i ludzi którzy nas wspierają, a nie tylko mówią, że podziwiają za siłę walki o dzieci, i za ogromny optymizm, który z nas bije ( choć to też ważne) . Nawet nie przypuszczałam że tak doda mi to skrzydeł do dalszej walki. To wszystko dzięki Wam.
Bardzo wszystkim dziękuję.
Nie byłoby tego bloga gdyby nie Klaudia,( całusy dla Ciebie) która dała mi namiary do innych rodziców z podobnymi problemami, i którzy okazali się fantastycznymi ludźmi. Ten blog to dla mnie zastrzyk nowej energii, który był mi bardzo potrzebny.
Będę dużo pisała o moich chłopcach, którzy dzięki naszej szybkiej reakcji i świetnie dobranym rehabilitacją, są teraz zupełnie innymi ludźmi niż to było 5 lat temu.
To wciąż chore dzieci , ale dziś już samodzielne , w miarę posłuszne i co ważne współpracujące chłopaki.
Codziennie staram się odpisywać na wasze e-maile,i dalej tak będę robiła.
Będę Wam wszystkim pomagała jak tylko potrafię.
Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI!



P.S Ale jaja właśnie odebrałam telefon zadzwoniła do nas Pani z telewizji.
Umówiłyśmy się na jutro. Więc nasze marzenie coraz bliżej realizacji huuuraaa.
Szkoda że nie widzicie teraz miny Jacka :-) jest w szoku i muszę uciekać odpowiedzieć na jego 1000 pytań.

6 komentarzy:

  1. aaaa super, mam nadzieje ze wasze marzenie sie spełni, trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Kasiu, my też mamy taką nadzieję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ;-)
    Toć to niedługo będziecie autografy rozdawać.

    Trzymam kciuki, żeby wszystko poszło tak jak chcecie!

    OdpowiedzUsuń
  4. :D Super, w takim razie udanego wywiadu :) i dajcie znać gdzie was oglądać :)

    A to, że jesteście, to dla nas ogromna skarbnica wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No jasne że dam znać.
    Trochę jestem tym zestresowana, ale mam nadzieję że wszystko będzie ok.

    OdpowiedzUsuń