Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

wtorek, 16 lipca 2013

Wakacje bez dzieci

W sobotę minął tydzień , jak nie ma w domu naszych małych gagatków ;-) , tylko relaksują się na wakacjach. W zasadzie przez ten cały czas nadrabiałam papierkowe zaległości i w ogóle wszystko co miało być zrobione , a nie było.
Zapięłam wszystko na ostatni guzik, i ...... zaczynamy , krótki  urlop .
Dzieciaki co prawda nie dzwonią wcale! Pani Agnieszka zadzwoniła w środę , zdać mi relację , bo wie jak bardzo martwiłam się o Kacperka . Po chwili rozmowy woła do słuchawki Jacka ,
brzmiało to tak:
Pani Aga  " Jacuś choć mama dzwoni"
Jacek        " nie chce mi się gadać !"
Pani Aga  " Jacek... na chwile"
Jacek        " Cześć mamo jest fajnie NARA !"  i oddał telefon wychowawczyni :-)
Kacper nawet do telefonu nie podszedł. Wiec chyba dzieciaki bawią się dobrze .
To czas i na nas .
Mama z Tatą dojechali  , i mają zamiar bawić się świetnie.
Zobaczcie sami jak tu pięknie.
P.S. Ćwiczenia logopedyczne nadrobię po urlopie.
     

3 komentarze:

  1. Bajeczcznie.
    Bawcie się dobrze
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego urlopu i miłych wspólnych chwil we dwoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :-) przy oglądaniu zdjęcia z kadłuba lódki na której stoisz, no namawiałabym małżonka/sportowca aby zabronił Ci takich seksownych fotek ;-).
    No to ile Ty masz tych latek..dziewiętnaście?

    Karolina

    OdpowiedzUsuń