Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

niedziela, 7 lipca 2013

Kolonie i stęskniona mama

kto widzi Kacperka ???


Pojechali......................
Moi Panowie pojechali na wakacje :-)
Dziś zdałam sobie sprawę ( trochę już tęskniąc) , że
mój mały Kacperek, pojechał na kolonie zupełnie sam ( no z bratem, )ale bez mamy.
Uświadamiam sobie ,że moje dzieciątka, są już duże, i w miarę samodzielne, a na pewno  na tyle żeby poradzić sobie na wakacjach.
Kurcze, jak ten czas zasuwa, dopiero co urodził się młodszy z braci , a tu pachhhhhhh, za dwa miesiące kończy 8 lat, i mama nie jest mu już tak potrzebna jak całkiem niedawno.
Z jednej strony mnie to cieszy, bo przez całe ich dotychczasowe życie walczymy, o to by mogli być i funkcjonować samodzielnie, a z drugiej strony, jeszcze potrzebuję się z nimi poprzytulać, pocałować i ukochać.
Nic nie jest w stanie zastąpić matce miłości dzieci.
Nie wiem jak zniosę dwa tygodnie bez moich Aniołków.
Żeby Oni wiedzieli jak bardzo ja ich kocham, jak tęsknię, i jak martwię się o to żeby nic im się nie stało, a może rozumieją..... tylko nie potrafią do końca mi tego pokazać, nie wiem, choć mam nadzieję , że się dowiem, i że to nastąpi niedługo.
Oj... jak chaotycznie się zrobiło...:-)
Chyba nie mam dziś weny, więc może wystarczy.
Stęskniona mama musi chyba trochę odpuścić.
***********************************************

Na koniec jeszcze krótkie ćwiczenie,  samogłoska U i I
Dla wszystkich mam, które mnie o to prosiły ;-)

 U- mama przykłada do ust, ułożonych w " ryjek" dłoń zwiniętą na kształt główki mikrofonu;
 I-  palcem wskazującym " rysowana" jest kreska wzdłuż rozciągniętych do uśmiechu ust.






8 komentarzy:

  1. Moniś
    Każda mama martwi się o swoje dzieci, Twoi chłopcy są pod świetną opieką.
    Spokojnie, Kacper z Jackiem odpoczywają :-)
    Pozdrawiamy Cię i już się nie stresuj.
    Aneta z Antosiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Kacper na Kolonii będzie super

    A wiem jak to jest nasze dwa skarby też nie raz były na obozie i też była tęsknota za Moniczka i Łukaszem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Monia ty się nic nie martw, tylko ładuj akumulatory bo następne kolonie za rok.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Matka, dobrze ze Huga Ci zostwili, to masz kogo potłamsić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, mamunia...chłopaki nam rosną. ALe, jak pisze Beti - został Ci Hugo. O Panu Mężu nawet nie wspomnę;-)
    Odpocznij trochę, poczytaj, poszwędaj się po domu i zatęęęsknij za chłopakami:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy na wrażenia z kolonijnych wojaży. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypoczną wyszaleją się, oby kolonie były udane!
    Mamuś odpoczywaj, tęsknota jest bowiem częścią matczynej miłości. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiadomo, matka wolałaby mieć dzieci bliżej siebie, ale trzeba dać im trochę autonomii, aby lepiej przystosowały się do życia. Kolonie zawsze miło się wspomina. Są atrakcje i dużo dzieci, a przez to zabawy i nowe przyjaźnie.

    OdpowiedzUsuń