Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

czwartek, 4 lipca 2013

Basen

Dziś tylko zdjęcia , na których widać świetną zabawę dzieci.
Natomiast rodzice nie mają już sił na nic.
Jacek ostatnio w ogóle się nie słucha.
Mnie kosztuje to mnóstwo sił, szukanie, bieganie i tłumaczenie , żeby na siebie uważał.
Ale jakbym mówiła do ściany.

Odpoczywamy......


A co tam będę czekał na rodziców
przecież jestem już dorosły.
Jacula sam na środku basenu ;-)

Mnie się jakoś udało
być dzisiaj w miarę grzecznym ;-)

Posiedzę sobie.
Wystarczy że Jacek szaleje.
Odbije to sobie następnym razem .

A co mi zrobią ha ha
Mama mnie nie dogoni więc
......skacze........!!!

Tutaj mama prawie zawału dostała.
syn mój pierworodny nie potrafiąc
dobrze pływać
skacze na 2.00metry

Mamo , co się wkurzasz !!!
Przecież żyję !!!

Dzięki Bogu wyszedł
z tego cały i zdrowy 

na rurę ... tak!!!!!!
tylko z tatą !


Maraton zaliczony.
Zjechałem z tysiąc razy :-)

7 komentarzy:

  1. Monika gdzie tak fajnie jest?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo blisko naszych domów.
    Basen nazywa się żabka w Łaziskach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proponuje z własnego doświadczenia basen Clara w Porebie koło Pszczyny ;-)

      Usuń
  3. Suuuper. gdzie macie takie fajne kąpielisko?

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoo matko ja tam na te dwa metry się nie odważyłam..dzielnych macie chłopaków;) fajny tam mają ten basen mogli by i u nas wreszcie pomyśleć...
    Pozdrawiam Ola Pytel

    OdpowiedzUsuń
  5. Widok Jacka skaczącego do wody ..
    BEZCENNY....
    Magda

    OdpowiedzUsuń