Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

czwartek, 7 listopada 2013

Optyk , okulary i wielkie zaskoczenie

Jak co czwartek mama zasuwa do Ośrodka , do dzieci na rehabilitacje , przechodząc korytarzem OREW , idąc do sali Z1, w której to czeka już na mnie Kacperek, spotykam starszego z braci , i co widzę? 
Rozwalone okulary :-( znowu.... Był dziś w grocie solnej i podobno same mu się rozwaliły ;-)
Do sali Kacperka już nie docieram, tylko zabieram popsute okularki i biegiem do optyka, z nadzieją, że na miejscu naprawi sprzęt. 
Ale jak to zwykle bywa , trzeba czekać kilka dni, gdyż na miejscu Pani nie da rady doprowadzić ich do porządku.
Więc co robi matka Polka ? Wsiada w samochód i pomyka na drugi koniec Tychów, do domu , po zapasowe,i ekspresowo wracam do Ośrodka.
Z moim ADHD załatwiłam wszystko z zegarkiem w ręku w 14 minut !!! 
Ha , ha i zdążyłam jeszcze poćwiczyć na zajęciach Sherborne. 

Ale co mnie w tym wszystkim dziś zaskoczyło ? 
Pani optyk , gdy tylko weszłam pyta się gdzie mam Jacusia, i kiedy ją odwiedzi, bo chciałaby mu podziękować za obrazek , który jej ostatnio podarował, ale ze względu że dosłownie wyparował z salonu nie zdążyła mu podziękować.
Na to ja zaskoczona pytam co za obrazek mój synuś Pani podarował.
Uśmiechnięta Pani mówi, że nosi go w portfelu i że to obrazek z Medjugorie, i mam Jacusiowi bardzo podziękować,.
Taki to właśnie nieprzewidywalny jest mój pierworodny :-).



3 komentarze:

  1. zorganizowana matka Polka, jestem pod wrazeniem. a Jacek no no super

    OdpowiedzUsuń
  2. Matka Polka zawsze da radę, ale zwolnij i zacznij dbać o Swoje siły i - może jestem nudna, ale wiem co mówię

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fantastycznego syna. I też wiem co mówię
    Marzena

    OdpowiedzUsuń