Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

piątek, 22 listopada 2013

Biblioteka , i nie tylko

Jacek postanowił czytać książki! 
No pięknie ucieszyła się mama i obiecała starszemu z braci , że założy mu kartę w bibliotece, i tak też zrobiłam. Pojechaliśmy do wybranej przez Jace biblioteki, nie musieliśmy się przedstawiać bo pani tam pracująca przywitała Jacka po imieniu.
Ups pomyślałam , czyżbym coś przeoczyła, przecież nigdy nie byliśmy w tej właśnie bibliotece.
Postanowiłam przeczekać i wypytać go troszkę później, gdyż założenie karty tak go pobudziło, że był nie łatwy do opanowania :-).

W dwie minuty załatwił  wszystko ,kazał tylko dać mi dowód i podpisać. 
Dostał w prezencie zakładkę i naklejkę . Pani była bardzo miła,  tak miła, że Jacek nie chciał stamtąd wyjść, ale w końcu się udało .


Po krótkiej rozmowie ,w drodze powrotnej do domu, Jacenty dokładnie opowiedział mi ,że z panią Magdą z Ośrodka w czwartki będą chodzić do biblioteki.
Świetny pomysł, bardzo się cieszę.
Z tym czytaniem to trochę mnie poniosło, choć bardzo chciałabym, żeby mój kochany synuś nauczył się czytać, lecz na dzień dzisiejszy jest to po prostu niemożliwe :-(, ale nic straconego, od czego ma się rodziców, którzy lubią to robić:-). 

W domu natomiast młodszy z braci ma jakiś okres "żerczy ";-) ,  cały czas jest głodny.
Jak będzie pochłaniał takie ilości jedzenia z lodówki, to zastanowię się nad kredytem ;-)
Zjadł obiad w postaci dwóch dań, i to nie małe porcje , zagryzł ciasteczkiem, a za dziesięć minut znów otwiera lodówkę, spogląda na mamę, i widząc przerażenie w moich oczach stwierdził
" szpokojnie siam źrobie" .
I co? I zrobił oto takie pyszności.



5 komentarzy:

  1. też lubimy czytać- dzisiaj już nawet od szóstej rano :-)
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wy macie się super z tym waszym ośrodkiem,
    Po pierwsze plan waszych zajęć mnie zachwycił , to wspaniała sprawa, że możecie korzystać aż z tylu rehabilitacji, to wspaniale działa na chłopców, co widać po wpisach na blogu.
    Wystarczy spojrzeć na przepiękne kanapki Kacperka.
    Mama ADHD


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ten ośrodek, to coś wspaniałego.
      Chłopcy mają tam pełną opiekę.

      Usuń
  3. Wspaniała kanapka!
    Jacuś uczy się czytać? Słyszeliście o "kocham czytać" Cieszyńskiej?
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne , że słyszeliśmy :-)
    Nawet mamy wszystkie jej zestawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń