Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

środa, 21 sierpnia 2013

Urodzinowa niespodzianka


Jacek od trzech dni może wychodzić sam na dwór - NA ROWER !!!!
Och jaki on dumny z tego powodu, elegancko co 15 minut się melduje i radzi sobie świetnie.
Dzisiaj gdy wychodził z domu pytam
" Jacuś pamiętasz jak masz jeździć?"
Jacek odpowiada:
" No wiem !!!! mamo!!"
To pytam
" Jak? "
Jacenty odpowiada
"Szybko!!! ha ha"
Gdy zobaczył przerażenie w moich oczach odpowiada
" No dobra powoli"
Na to mu mówię, że nie o to mi chodziło
Oburzył się i pyta " To jak!"
Mama dużymi literami odpowiada
OSTROŻNIE !!!!
I po tym haśle wyparował z domu jak huragan.
Tak więc jutro powtórzymy test , jak zachowywać się będąc na rowerze.


Ale nie o tym dzisiaj chciałam napisać.
Tak się jakoś dziwnie złożyło, że mama ma JUTRO urodziny, o których to przypomniałam Jackowi w niedziele. I mój mały skubaniec zapamiętał ,ale do jutra nie wytrzymał  i dostałam od niego taką oto kartkę dzisiaj, gdy ją otwarłam , aby przeczytać co napisał, okazało się , że to nie koniec niespodzianek, w środku czekała na mnie jeszcze dycha ;-)




Gdy mama wyszła z domu na godziny fitness , chłopcy zorganizowali mamie kolejną niespodziankę.
Wyciągnęli tatę na zakupy i kazali kupić mój ulubiony perfum, którym to na blogu się nie pochwale :-)
Przyznam , że trafili w dziesiątkę.

Tak wielką radość mi sprawili, że musiałam od razu się nimi pochwalić, a teraz uciekam przygotować na jutro pyszności dla moich chłopaków ;-)
W końcu też muszę ich zaskoczyć ;-)


10 komentarzy:

  1. Jacek jest świetny !!!
    Magda K

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączamy sie do życzeń dla mamy:-) Super masz chłopaków! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. wiec sto lat!! Blisko siebie mamy urodziny u mnie byly 19 :)fajnie ze dzieciaki pamietaja

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniś Wszystkiego Najlepszego.
    Sto lat
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie :) Ta ,,dycha: mnie rozbroiła:)
    100 LAT, 100 lat w zdrowiu i szczęściu!
    Pociechy z dzieci:)i Ich taty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Moniko
      Wszystkiego Najlepszego
      Wiele łask Bożych i błogosławieństwa.....
      Jacek

      Usuń
  6. dycha jest świetna- wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego-spełnienia marzeń!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto Lat. Pani Moniczko

    OdpowiedzUsuń