Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

niedziela, 25 sierpnia 2013

Przeprowadzka

W pierwszej kolejności , chciałabym Wam podziękować za życzenia urodzinowe.
Jest mi bardzo miło że jest Was z nami tak wielu. Super sprawa!!!
Dzięki.....................
Wracając do Weekendu to minął nam trochę imprezowo, ale cóż ,raz w roku koniecznie trzeba się zresetować ;-)
Od przyszłego tygodnia , zaczynamy przeprowadzkę.
 Nie pisałam nic o tym wcześniej , bo nie chciałam zapeszać, ale udało się i od wtorku działamy na nowym i starym mieszkaniu.
Zostajemy w Tychach , przenosimy się tylko z bardzo głośnego centrum , na troszkę cichszą , i bardziej zieloną okolice. Zmieniamy tylko osiedle i parafię , reszta zostaje bez zmian.
Z tego też powodu mogę się troszkę obijać z pisaniem bloga, bo będę robić to co lubię najbardziej, czyli projektować , kupować i remontować ;-)
Chłopcy będą mieli osobne pokoje, które już wcześniej sobie wybrali.
Mam nadzieję, że nowe i ciche miejsce, będzie dla nich idealne na kolejne lata.
Oby tyko nowi sąsiedzi okazali się być " normalnymi" ludźmi, gdyż jak czytam inne blogi i zmagania mam chorych dzieci z sąsiadkami , które nie rozumieją , że dziecko jest nadpobudliwe, i nie zawsze zachowuje się idealnie, to trochę się martwię. W obecnym miejscu zamieszkania nie mamy żadnych problemów , wszyscy lubią moich chłopców, i w trudnych sytuacjach chętnie im pomagają.
Ale bądźmy dobrej myśli , nie ma co się stresować na zapas.
Życzymy Wszystkim Udanego tygodnia.




3 komentarze:

  1. Monia... Ty....
    Nic nie powiedziałaś. Proszę mi napisać gdzie przyjdę na parapetówkę ;-)
    Magda K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Monika, gratuluję nowego mieszkania i życzę Wam pięknych i spokojnych chwil w nowym miejscu! Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. dużą zmiana -wspaniale, że to będzie zmiana na zieloną okolicę

    OdpowiedzUsuń