Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

wtorek, 13 sierpnia 2013

Podziękowanie, Nowe Aukcje Charytatywne

Dostałam dziś Nowe rzeczy na Aukcje Charytatywne chłopaków.
Pochodzą one od osób, których w ogóle nie znam , a którym z tego miejsca chciałabym Bardzo Podziękować.
To niesamowite, ile takie zwykłe ( niezwykłe) gesty mogą dodawać mi siły.
Jakie to wspaniałe uczucie wiedząc, że ktoś chce Ci tak po prostu bezinteresownie pomóc !
Nikogo nigdy o nic nie prosiłam , po raz pierwszy Aukcję i zbiórkę zaczęłam praktycznie od poniedziałku , mimo iż chłopcy mają 12 i 8 lat, a chorzy są od urodzenia.
Myślałam ,aż do tej pory, że to nie ma sensu, teraz jednak stwierdzam , że bardzo się pomyliłam, i jestem Wam bardzo wdzięczna, za wszystkie e-maile, miłe słowa, zbiórki, rzeczy na Aukcję , udostępnianie na swoich blogach informacji o nas, to coś naprawdę wspaniałego.
 Bardzo Wam Wszystkim Dziękujemy.


Aniołki dostępne tutaj





1 komentarz: