Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

niedziela, 18 sierpnia 2013

Łazienki i do domu !

Chłopcy wracają. Będą w domu gdzieś na 21:00.
Podobnież to panowie się za mamą stęsknili... ha, ha nareszcie się tego doczekałam !
Ja również już tak bardzo za nimi  tęsknie, że jak przyjadą to chyba ich zjem ;-)
Byli dzisiaj na wycieczce z wujkiem w Łazienkach , ale już wołali , że chcą do domu.
Nie uwierzycie, ale nawet zamienili z mamą po dwa słowa przez telefon.
Jacek pytał, czy kupiłam mu Tele Tydzień, i oczywiście pytanie " gdzie jest Hugo?", natomiast Kacper krzyczał " do domu chce"..., i żeby kupić mu chipsy ha ha


Po krótkiej rozmowie telefonicznej dowiedziałam się, że moja mała szarańcza służyła dzisiaj w Mszy Świętej, w Kaplicy w Zakonie Oblatów. Dzieciaki mogły odpalić świece, oraz podać Dary do Ołtarza.
Wow...;-) szkoda , że nie mogłam zobaczyć miny Jacka , mojego Ministranta, który długo czekał na tę chwilę,i  który to nie może nim zostać w naszej Parafii- szkoda., no ale wszystkiego nie da się przewidzieć, Jacek nie zawsze jest w stanie ustać godzinę bez ruchu, w sumie to nigdy, dlatego też nie będziemy ryzykować niepotrzebnymi komentarzami i już  ;-).

A teraz czekam na powrót moich małych Marynarzy, Żeglarzy i Ministrantów :-*







4 komentarze:

  1. Wakacje pełne wrażeń , super pozdrawiamy
    Rodzinka Bajorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje potrafią mile zaskoczyć nas i nasze dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe wakacje wykorzystali na ile tylko się dało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam i wielki szacun dla rodziców za miłość i wytrwałość i trud.Szczęść Boże

    OdpowiedzUsuń