Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

środa, 27 maja 2015

Niespodzianka

Macierzyństwo to najlepsza i najpiękniejsza praca jaką mogłam sobie wymarzyć
Być mamą, to praca na cały etat, czasem śmiało mogę stwierdzić , że i dwa, ale nie narzekam , ciesze się każdą chwilą spędzoną z moimi chłopakami, to moje oczka w głowie.
Bardzo im dziękuję , gdyż 
przygotowali ,z resztą wychowanków ośrodka ,  przepiękną niespodziankę, czyli  występ z okazji dnia matki.
Jak co roku , bardzo się wzruszyłam , mimo, iż było bardzo kolorowo i wesoło, matka musiała puścić kilka łez.
Chłopcy przygotowali mamie piękne naszyjniki i  kartki z życzeniami.
A na koniec poczęstowali pyszną kawą i ciastkiem.



Dzisiaj bardzo krótko, bo pracy, i zajęć mamy wiele, a urwaliśmy się tylko na chwilę.
Dziękuję chłopaki - Kocham Was :-*

5 komentarzy:

  1. Chłopcy na lepsza matkę nie mogli trafić, dla mnie samej jesteś wzorem matki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia bez przesady, ja robię to samo co wszystkie mamy, w szczególności te, które mają niepełnosprawne dzieci.

      Usuń
  2. Tyle lat już jestem mamą i też przy okazji Dnia Matki łza szczęścia w oku się kręci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Moniko,jest Pani prze- wspaniałą mamą, brakuje mi słów aby określić taką przepiekną bezwarunkową milosć matki do dzieci. Chyle czoła przed Waszą wspaniałą rodziną i przytulam myślami mocno do serca. Dzieki Pani będę starła się być jeszcze lepszą mamą dla swojch chłopców ( moj 5-latek wymaga szczegolnej opieki).Jest Pani niezwykłym przykladem ,dla nas mam....dziekuje .Wiola

    OdpowiedzUsuń