Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

poniedziałek, 21 lipca 2014

Wegetacja :-)

Chata wysprzątana, w lodówce światło, i trochę nudno :-), a to wszystko za sprawką braku dzieci w domu.
Jest tak gorąco, że wychodzić z domu nam się nie chce, i po raz pierwszy od kilku lat na obiad była zupka chińska z torebki .... kurcze przecież my nie lubimy takiego jedzenia, ale leniuchowanie i brak motywacji do gotowania jest silniejsze. 
Jacek dzwoni codziennie, co prawda rozmawiamy po kilka sekund, z których i tak nic nie wiem ;-)
Pytam, słucham, ale rozmowa zawsze kończy się zdecydowanie za szybko.
Dowiedziałam się że spało im się dobrze, powiedział że jest fajnie i że jutro wyśle mi kartkę, ale pod warunkiem, że dostatnie smsa z adresem ;-). Mama wszystko wysłała, i czeka z niecierpliwością. 


Wiem , że bawią się świetnie , i na dzień dzisiejszy chyba nie tęsknią, ale to dobrze, w końcu na kolonie jeździ się odpocząć od domu, rodziców i codziennych obowiązków.
W końcu cały rok ciężko pracowali i odpoczynek jak najbardziej im się należy.



3 komentarze:

  1. Oj ja już się zastanawiam nad koloniami dla chłopców, kiedy ja jadłam ostatnio zupkę chińską z lenistwa do gotowania...eh tylko muszę znaleźć biuro które organizuje takie kolonie to za rok będziemy się "lenić" razem

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że nie tęsknią:)) skąd ja to znam
    - Co u ciebie?
    - dobrze
    - dobrze się bawisz
    - Tak
    Hhaha Mamy by chciały wszystko wiedzieć, ale oni nie mają na to czasu:))
    Odpoczywaj sobie, może zacznij biegać:))

    OdpowiedzUsuń
  3. korzystaj z okazji i odpoczywaj, ładuj baterie, szczerze ci zazdroszcze takiej mozliwości

    OdpowiedzUsuń