Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

niedziela, 22 września 2013

Biskup

Wczoraj Jacek dostał swój długo oczekiwany strój.
Ubrał go w sekundzie i stwierdził że w tym stroju idzie jutro do kościoła.
Tochę czasu minęło zanim wybiłam mu to z głowy, choć łatwo nie było.
Jak wiadomo w domu pracy jest mnóstwo, a Jacek postanowił wszystkich wyspowiadać. Mimo oporu nikomu nie odpuścił :-)
Sprzątanie i kończenie prac idzie nam coraz wolniej , ze względu na to iż co dziesięć minut zostajemy wezwani na Msze do pokoju starszego z braci, a jak się sprzeciwiam to okazuje się, że musze iść do spowiedzi i tak od wczoraj.
Dziś krótko bo znowu nie mamy internetu i pisze z telefonu a to nie na moje nerwy:-)...
A po za tym biskup Jacek już krzyczy gdzie ja jestem ha ha....


Jacek spowiada.
Mama dostała na pokutę
300 razy Ojcze Nasz :-)

4 komentarze:

  1. O rany....
    Matka ależ musiałaś nagrzeszyć.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale surowy ten biskup Jacek- 300 razy Ojcze Nasz? Nawet nie pytam co Ty mamusiu przeskrobałaś, że taką pokutę dostałaś!

    Pozdrawiam cudowną rodzinkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem za co :-)
      Przecież ja chodzący Anioł jestem ha ha ;-)

      Usuń