Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

środa, 26 czerwca 2013

Zakonnica

Przeczytałam dziś artykuł , że najpiękniejsze dziewczyny są w Zakonie.
A dlaczego o tym piszę ?....
 Zanim poznałam Marka ,  moi rodzice, i moi dziadkowie byli pewni, i tak obstawiali, że będę grała w siatkówkę , lub zostanę zakonnicą .....;-) a wszystko to dlatego że z Kościoła , to ja nie wychodziłam.
Nawet ostatnio na działce wspominałyśmy z moją mamą i Markiem , co by było gdyby , nie było tak jak jest.
Moja mama stwierdziła jak napisałam wyżej.
Choć nie byłam nigdy spostrzegana jako Anioł ,wręcz przeciwnie był ze mnie niezły łobuziak ;-)
Widocznie miało być tak jak jest.
Miałam mieć dzieci , męża i mnóstwo innych obowiązków, które to wszyscy znacie.
Za to Jacek to już chyba pewne , że pójdzie w ślady wujka. Dziś w domu odprawił Procescję, a ( to nowość w Jego wykonaniu) , nie tak jak zawsze, mszę, a mianowicie.
Kazał mi ściągnąć obraz ze ściany z którym to przeszedł się przez całe mieszkanie .
Na szyi przewiesił sobie ręcznik , który to miał zastąpić .....hmm nie wiem jak to się nazywa, ale jak jest wystawienie Najświętszego Sakramentu to ministranci nakładają TO Księdzu,  na plecy.
Dzisiaj również dowiedziałam się , że Jacula  załatwił sobie uszycie tylko i wyłącznie dla Niego  ,  i na jego wzrost  stułe ,
to dopiero będzie się u nas działo , aż strach się bać :-)
Ale wracamy do dzisiejszej Procesji.
Kacper  powtórzył cały rytuał po starszym bracie.
Oczywiście nie mogło się odbyć bez pieśni.

Nie wiem jak to jest , ale w Ośrodku , szkole, na świetlicy Jacek nie potrafi nauczyć się żadnej piosenki, natomiast Kościelne, Maryjne zna wszystkie na pamięć.

Wczoraj siedzimy z Markiem w pokoju i słyszymy nagle bardzo głośny ryk, okazało się że to śpiew Jacka . Zaśpiewał tak głośno , że chyba połowa mieszkańców w naszym bloku go słyszała , więc wyobraźcie sobie bardzo głośno zaśpiewana " Maryjo Królowo Polski..."
To był power !
Tak tylko się zastanawiamy co ci nasi sąsiedzi sobie o nas myślą ;-). Ale co zrobić ?
Po prostu mam jednorazowe wydania w domu, i nic tego nie zmieni.

Wszystko profesjonalnie przygotowane
Jacek może zaczynać ;-)




4 komentarze:

  1. Po TAKIEJ procesji to chyba wszystkie grzechy macie odpuszczone. W razie gdyby nie, Jacuś pewnie z przyjemnością rodziców wyspowiada, zwłaszcza z tego ,co robili podczas ostatnich dni, gdy byli sami w domu :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha Ha .... Nie ma z czego się spowiadać ;-)
      Rodzice byli grzeczni jak Aniołki :-)

      Usuń
  2. Ta procesja ZWALIŁA MNIE Z NÓG :-))
    Oni są po prostu BOSCY :-***
    Martyna

    OdpowiedzUsuń