Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

czwartek, 6 czerwca 2013

Wytypowani

Wczoraj chłopcy brali udział w III spartakiadzie Specjalniej.
Poszło im świetnie przywieźli dyplomy, i obydwoje po medalu.
Natomiast dzisiaj rodzina Petelczyców została wybrana do reprezentowania Ośrodka OREW na festynie do zaprzyjaźnionej szkoły numer 7 w Tychach.
Było super ,zaczęło się od występów tanecznych w których chłopcy wzięli udział.
Zaczęli wspólnie z wszystkimi zaproszonymi dziećmi.
Po nagraniu ich tańca stwierdziłam że tanczerzami to raczej nie zostaną !!
Ja nie muszę tutaj nic opiswać , bo wystarczy obejrzeć filmik


Jednak chwile później Kacper pokazał co tak naprawdę potrafi.....
Trzeba było widzieć moją minę jak to zobaczyłam.... SZOK.....SZOK....SZOK.....!!!!
Patrzyłam i nie dowierzałam, że mam tak zdolnego tancerza.
Muszę się pochwalić moim Niuniem.


Po wyczerpującym występie zostaliśmy zaproszeni do pokoju dyrekora na kawę i ciasto, Państwo VIP byli po prostu rozpieszczani przez organizatorów.
Wszystkie konkurencje w których chłopcy brali udział, były dla nich i tylko dla nich bez kolejki!
Dlatego też bardzo im się tam podobało.
Bracia Petelczyc już na wejściu dostali dwie opiekunki , które wszędzie z nimi chodziły, i wszystko im organizowały, a rodzice....no cóż mogli mieć LUZ! ;-)


W układaniu puzzli chłopcy są bezkonkurencyjni.
Nawet zdrowe dzieci nie mają z nimi szans :-). Opiekunki czuwały nam braćmi cały czas. Były to dziewczyny z w/w szkoły widoczne za chłopakami.
Kolejna konkurencja to " walenie" w przypadku chłopców w bębny .
Było głośno, można było się wyżyć , czyli tak jak uwiebiają ;-)



Były też inne rzeczy do zrobienia. Jak zobaczyłam że w planie jest skakanie w worku, od razu powiedziałam dziewczyną , że lepiej dzieci na to nie brać , ale chłopcy postanowili inaczej.
Po sekundzie nieuwagi z mojej strony znaleźli się tam , gdzie tego nie chciałam.
Na szczęście się nie połamali , w worku sale gimnastyczną przebiegli i koniec skakania.




Było też noszenie książki na głowie.
W tej konkurencji  , chłopcy nie dali rady.
Natomiast łowienie " rybek" a w tym przypadku butelek poszło im fantastycznie !


Atrakcji pod dostatkiem .
Dzieciaki były  bardzo grzeczne, a spisali się jeszcze lepiej.
Mamusia jak zwykle bardzo dumna :-*

P.S Pozdrowienia dla Pani Agnieszki, która towarzyszyła nam podczas Imprezy. :-)

5 komentarzy:

  1. Ha,ha świetny taniec.Chłopcy są super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszym filmiku uśmiałam się do łez:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny raz z radością się na nich patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kacperku jesteś Boski !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER DZIECIACZKI !! Dali radę we wspólnym tańcu, swoim rytmem..., a jak! Występ solo Kacpra - na MEDAL. Breakdance w Jego wykonaniu - ODLOT !! Śmiało może stanowić konkurencję dla ZAWODOWCÓW.
    Przytulam dzieciaczków baaaaaaardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń