Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

piątek, 28 czerwca 2013

Dzieci w Kuchni

No i stało się ... Kacperek chory. Zapobiegałam , nacierałam , smarowałam , żeby go ominęło, ale nie dałam choróbsku rady :-(
Więc siedzimy w domu na zmianę z tatą, i zapewniamy młodemu zabawy, aby nie przesiedział dnia na komputerze i na graniu .
Zaczęliśmy od eksperymentowania w kuchni.
Jeszcze całkiem niedawno Kacper robił takie oto kanapki.


Natomiast dzisiaj rano obudziła mnie kłótnia braci Petelczyc, okazało się że dzieci postanowiły zrobić rodzicom śniadanie, i wykłócali się ile , czego dodać.
Musiałam wstać interweniować, bo różnie się to mogło skończyć, a moja wyobraźnie działała już na wysokich obrotach :-)
Wstałam , zaglądam do kuchni a tam......
Śniadanko dla mamy. Oto takie :



Kochane dzieci.... Wiedzą , że mama całe życie na diecie, to przygotowali twarożek z jogurtem, perfekcyjnie wkroili rzodkiewkę i szczypiorek. Można rzec pierwsza liga !
Czyli idziemy do przodu. Może już niedługo i obiad spadnie z moich obowiązków, och to byłby Raj.
Już dziś Kacper zapowiedział, że będzie pomagał mamie w przygotowaniu obiadu , dziś w menu mamy  rybkę , którą już sam natarł, teraz zabieramy się za mizerię. :-)
Więc dziś króciutko, bo zabieramy się do roboty.
Efekt końcowy pokażemy popołudniu.


4 komentarze:

  1. Monia twarożek serio I liga
    Fajnie się masz z tymi chłopakami.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi narobili smaka Ci Twoi chłopcy tym twarożkiem,
    Jowita

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnych macie chłopaków :-) Ale to również Wasza zasługa, że ich tej samodzielności uczycie :-) Oj, muszę się ja wziąć za mojego! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dzieci odpukac nie chorują pierwsze oznaki choroby jeszcze bez gorączki stawiam bańki i pomaga

    Serek pychotka

    OdpowiedzUsuń