Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

wtorek, 20 stycznia 2015

Jak dobrze, że jest tata

Od ponad miesiąca, codziennie jesteśmy z chłopcami na basenie, w celach czysto rekreacyjnych, pięć razy w tygodniu, plus dwa razy na treningu. Wstyd się przyznać, ale mama ma już dość.
Wraz z tatą stwierdziliśmy, że dzisiaj odpuszczamy, bo już  zapach naszych ciał przypomina chlor ;-).
Niestety do końca nam się to nie udało.
Po powrocie do domu , około godziny piętnastej, rodzice padli na twarz. 
Bracia natomiast po całym dniu zajęć, serio wyczerpujących, zresztą od samego patrzenia jak oni dają radę można się zmęczyć ;-) nie dali za wygraną.
Wręcz prosiliśmy ich aby dali nam dzisiaj odpocząć. Nic z tego ! Po obiedzie przebrali się w kąpielówki, sami spakowali cały niezbędny sprzęt potrzebny na basen, i z reklamówką w ręce, butami na nogach , praktycznie gotowi do wyjścia prosili aby z nimi wyjść.
Błagające spojrzenie mamy, na tatę i...


I  tata się złamał. Szczerze mówiąc to jestem mu za to bardzo wdzięczna, ja dziś wysiadłam ;-), na samą myśl o basenie robiło mi się niedobrze, tata musiał to zauważyć i zostawił mnie samą w domu hurrraaaaa!!!
Cudowne to uczucie móc przez godzinę, spokojnie usiąść na internet, słuchając ciszy, wiedząc , że ojciec na pływalni takiego spokoju nie ma, ale czegóż się nie robi dla tej naszej kochanej szarańczy ;-)
Dzisiaj bardzo krótko, bo też całkiem spontanicznie.
Życzę wszystkim miłego wieczoru. 

P.S Jutro w naszym Ośrodku dzień babci i dziadka.
Chłopcy są świetnie przygotowani.
Trzymajcie kciuki , aby dali czadu !!!



4 komentarze:

  1. Ja to bym.chyba padła na starcie po jednej wizycie na basenie mam dość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki tata to skarb. Odpoczywaj sobie i ładuj baterie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech żyją tatusiowie! U nas też często działa takie "koło ratunkowe":)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak wyglądają moje niedzielne popołudnia- tato z dziećmi na basenie, a mama upragniona cisza, książka, lub po prostu drzemka, zgadzam się, dobrze że jest tato

    OdpowiedzUsuń