Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

sobota, 29 marca 2014

Przygotowani

Czas przygotowań do Bierzmowania Jacka prawie zakończony. Została nam tylko spowiedź, do której Jacek i tak przystępuje raz w tygodniu, i próba w kościele, ale to już dzień przed bierzmowaniem, czyli 7.04.
Dopiero co Go chrzciłam, Komunia jakby była wczoraj, a tu już Bierzmowanie, nawet nie wiem kiedy to zleciało.
Ale to, że dorasta mi mój mały synuś widać na każdym kroku.
Codziennie wychodzi sam na dwór, jeździ sam na rowerze, robi małe zakupy, przypomina mi o wielu rzeczach, gdyż z racji wieku mama ma trochę sklerozę, i jak mam coś ważnego do załatwienia, wystarczy, że powiem Jackowi, żeby mi przypomniał, jest on lepszy od najlepszego kalendarza.
Pamięć ma świetną.

Jedne przygotowania się zakończyły, a my mamy już kolejne zadania.
4.04 w Bytomiu odbędzie się VI Regionalny Turniej Piłki Nożnej, dokładnie tak jak w zeszłym roku.
Pamiętam jak trzymałam kciuki za braci , a w szczególności za Jacka , któremu bardzo zależało strzelić gola.
Niestety wtedy mu się nie udało :-(, i wrócił taki trochę nieusatysfakcjonowany.
Mam nadzieję, że tym razem strzeli tą upragnioną bramkę, tym bardziej, że koordynacja ruchowa bardzo się chłopcom poprawiła.


Zaraz po zawodach mój pierworodny wyjeżdża na tydzień na Pielgrzymkę, więc trochę odpocznie od rodziców i codziennych ciężkich obowiązków.
Tego najbardziej nie może się doczekać, a to za sprawą wujka Adama, który z nim jedzie, i którego Jaca uwielbia :-).
Czyli grafik u nas napięty, czasem nie wiem, gdzie ręce włożyć, przydałoby się tak dodatkowo dodać pięć godzin do naszej doby, aby móc to wszystko ogarnąć.


Wspomnę jeszcze naszym przyjaciołom, którzy nie mają facebooka, i nie są na bieżąco, co wymyślił Jaca.
" Starszy z braci przyniósł do domu kartkę, w której trzeba wpisać dane świadka, oraz imię jakie sobie nadaje.'
Wypisując potrzebne dane, ponownie pytam Jacka jakie imię sobie wybrał.
Po chwili odpowiada :
Mateusz.... chwila ciszy i Jacek oznajmia.
Mamo zmieniam zdanie, że co ? zapytałam.
Chce mieć na trzecie Malanowski ."



2 komentarze:

  1. Kochany chłopiec, byle tym razem strzelił gola, wiem jaka to przyjemność gdy potem można świętować sukces w tak ważnym momencie :)

    OdpowiedzUsuń