Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

środa, 11 grudnia 2013

Wspomnienie zeszłego roku, sprawy teraźniejsze

Mamy małe braki w pisaniu na blogu, ale to  jest do nadrobienia . Już tłumaczę dlaczego...
Kilka dni temu Jacek zalał mi komputer ;-), myślałam że zwariuję, bo to się dzieje średnio raz w roku, w ogóle nie patrzy na to co robi, jedną ręką bierze kompa, drugą ładowarkę, i zamiast patrzeć na to co robi, widzi wszystko inne w koło ( film w tv, pana otwierającego sklep, brata bawiącego się z psem itd..) potem skutki są jakie są. 
Po kilku dniach suszenia naszego sprzętu ;-) udało się go uruchomić , ale.... ładowarka jest do ....! tzn. zepsuta. 
Ostatnie dni to jak zwykle zajęcie, jarmarki , kiermasze. Byliśmy prawie wszędzie w naszym mieście. 
W niedzielę na placu Baczyńskiego w Tychach odbędzie się przedstawienie dzieci niepełnosprawnych z Ośrodka, i będzie tam występował mój Jacula!!!
Nie zdradzam co będzie robił , tylko zapraszam na występ!
W zeszłym roku Jacenty dał czadu ;-) To były jego pierwsze miesiące w Ośrodku, i od razu dostał role Józefa! Dumny dał z siebie wszystko, albo nawet trochę więcej. 
Rola Jacy miała polegać tylko i wyłącznie na trzymaniu dzieciątka na rękach, a okazało się , że z niego fantastyczny wokalista. Nie mógł oprzeć się mikrofonowi, a trzymanie lalki trochę go nudziło, więc położył ją na ziemi stanął na palcach ledwo sięgając mikrofon i pięknie zaśpiewał " lulajże Jezuniu"





Mam nadzieję, że tym razem będzie równie wspaniale!
Wracamy do dzisiaj.
Mieliśmy plan, że panowie jutro wyjeżdżają do stolicy odwiedzić Oblatów, i oczywiście ulubionego wujka Adama! Wszystko ustalone, aż tu nagle zaczęły się schody, przecież u nas nie może być wszystko poukładane i zaplanowane ( zapomniałam) hi, hi.
Dzieciaki wrócili z Ośrodka, a Jacek taki trochę blady, ale wszedł do domu, nawet spokojnie ( co rzadko się zdarza) i od razu się położył, ja już wiedziałam , że coś jest nie tak.
 Jak to Jacek nie chce komputera, nie chce telewizora, nie chce iść na rower! 
Jeśli to prawda to z pewnością , albo to nie moje dziecko, albo łapie go choróbsko.
Długo nie musiałam się zastanawiać, bo po chwili miałam już zarzygany cały pokój, i ubikację, więc pakowanie walizki zeszło na drugi plan, bo mama miała pełne ręce roboty ;-)
Dostał końską dawkę lekarstw, i zobaczymy do rana, jeśli mu przejdzie to rano jadą , a jeśli nie to niestety zostaną w domu :-(.
I zero resetu dla starszyzny ;-).

Zapomniałam dodać, że w tym roku chłopcy byli baaardzo grzeczni, a Mikołaj odwiedził ich aż pięć razy!
Poniżej kilka zdjęć z przedstawienia, i spotkania z Ulubieńcem dzieci.







7 komentarzy:

  1. Świetne chłopaki z nich.
    Marzena G.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się u Was dzieje :) Tylko zdrówka dla Jacka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Moniko, proszę przekazać Jacusiowi życzenia zdrowia ode mnie.
    A dla Pani dużo siły życzę i żeby Pani była zawsze dumna ze swoich dzieciaków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka i oby wyjazd doszedł do skutku

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny!!!
    Pojechali....
    Mamy w domu trochę luzu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ulala aż 5 razy :) to faktycznie grzeczne chłopaki ;) zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń