Wpłaty na leczenie chłopców prosimy kierować na konto Fundacji

Alior Bank
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
21323 - Petelczyc Jacek lub 21324 Petelczyc Kacper
- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj:
21323 Petelczyc Jacek

lub

21324 Petelczyc Kacper

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

niedziela, 15 grudnia 2013

Szczęśliwe dziecko

Ależ raduje się moje serce widząc szczęśliwego , co ja pisze bardzo szczęśliwego Jace na scenie.
Zacznę od tego , że Jackowi środowa niedyspozycja i złe samopoczucie, nie przeszkodziły, aby pojechać do stolicy w odwiedziny ( w poprzednim poście).
Wrócili w sobotę, aby móc odpocząć przed dzisiejszym występem.
Jak pisałam już wcześniej, uczestniczyliśmy dziś w targach twórczości osób niepełnosprawnych, kto nie wie co to jest to szybko i krótko napiszę. 
To przedświąteczny jarmark rękodzieła połączony z aukcjami, warsztatami artystycznymi itd...
Jest to okazja do integracji z osobami niepełnosprawnymi. Można napić się gorącej kawy, herbaty, jak również zjeść słodki poczęstunek. Na kolorowych straganach można kupić bożonarodzeniowe ozdoby choinkowe, stroiki, aniołki, i wiele wiele innych. Całość ze sprzedaży zostaje przekazana na paczki świąteczne dla dzieci.

                    Relacja będzie zdjęciowa!
Pojechaliśmy na umówioną godzinę. Scena była już gotowa pierwsi artyści przygotowują się do występu, a moi panowie szaleją ! Nawet, gdy ich nie widziałam to za to świetnie słyszałam, tak byli głośni.



Po opanowaniu sytuacji , Jacek został już poproszony o przygotowanie się do występu.


Gdy Jacek z grupą, pilnie przygotowywali się do wejścia na scenę, Kacper roznosił cały plac, przeznaczony do zabaw, i konkursów.



Na scenę Jacek oczywiście wpadł jak burza, zero stresu, uśmiech od ucha do ucha. Stanął na środku , spojrzał na publiczność, i bardzo głośno powiedział "Dzień dobry!" Szczęśliwy Jacuś chwilę się porozglądał, po czym usiadł na krzesełku .




I się zaczęło. Zobaczyłam dziś jak bardzo jest szczęśliwy, jak fantastycznie czuje się wśród innych, i jaki jest wyjątkowy. Mój wspaniały kochany artysta.
Przedstawiam - Mój syn Jacek!



9 komentarzy:

  1. Boski, boski boski !
    Pięknie ile w nim radości.
    Magda K.

    OdpowiedzUsuń
  2. wielkie brawa, wielka radość dla rodziców, tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Moniko, bardzo cieszę się, że u Was wszystko w porządku.
    Oby tak dalej, oby do przodu!
    Pozdrawiam,
    Maryśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Monia, ależ on jest świetny. Byłam i widziałam występ.
    Muszę powiedzieć, że było więcej wzruszających chwil w tym występie.
    Całusy dla Jacka od cioci Joli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy nagrane. ;-)
      Dla mnie to było mega wzruszające, a uśmiechnięty Jaca - bezcenne :-)

      Usuń
  5. Wow boski Jacek, łezka staje w oku, gdy patrze na tak fajnie funkcjonujące dzieciaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny jest:) Jego uśmiech ma moc zarażania ludzi dookoła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowity występ! świetny! uściski dla młodego

    OdpowiedzUsuń